20 gennaio 2011

Lamentation

Adios nae mia, adios mare,
reposu cherent sos trabaglios mios,
adios nae mia, mare adios,
seguru atera olta non m’ingabbas.
Adios nae mia, adios abbas,
ecco s’ultim’adios, s’ultim’ia
chi miro sa nae mia, non pius mia,
pro chi nd’hapo sas velas denunziadu:
d’unu turbulu mare tempestadu
non cherzo sos insultos pius proare.

Non timo pius su furore ’e s’entu
ne impetu de tant’ateras undas
chi gasi finzas a su firmamentu
s’alzaiant in attu furibundas,
s’ultimu de su mare fundamentu
reparesi, abbassendesi profundas,
e de torrare a terras sitibundas
disperaia essende in tal’istadu. (1)



1. Non ricordo il nome dell'autore del testo, che io conosco dal cd dei Pater Mediterraneo (titolo omonimo), per la voce di Pina Muroni, di cui possiedo l'originale ma senza la copertina. Quest'ultima era dentro la macchina che ci rubarono nel '99, vecchia automobile comprata di seconda mano mano,  tanto che oggi, a pensarci (ma non ci penso mai) rimpiango solo il contenitore di quel cd, un paio di libri, una biciclettina e vari giocattoli che erano dentro il portabagagli.

Nessun commento: